Jetzt kennenlernen
Jetzt kennenlernen
Customers expect services and communication tailored to their needs. With our cloud-based mobile solution endios one pro, you reach customers where they want to be reached—on their smartphones.
Customers expect services and communication tailored to their needs. With our cloud-based mobile solution endios one pro, you reach customers where they want to be reached—on their smartphones.
Our CRM connection even provides customized content. Customer self-services are at the centre of our solution and help reduce your costs by up to EUR 7.00 per customer per year. The open, interface-based platform concept is there to assist you in your day-to-day business: EV charging, parking, e-tickets, or public transport information in real time. Access all services with only one login—endios one pro has got you covered.
Request a demo
Our standard solution
for small and medium sized energy providers and districts
Our popular widgets + an individualized customer approach and personalized marketing
The All-in-one package.
Our popular widgets,
CRM and much more…
Investments need trust. That’s why we pay attention to ensuring that your solution is always up-to-date and state-of-the-art in the long term. Servers located in Germany as well as GDPR conformity are self-evident.
Strong partnerships with SAP, powercloud or Kisters as well as our long-term relationships with more than 90 customers such as Mainova, eins Energie in Saxony, Stadtwerke Lübeck and many others are evidence of sustainable customer loyalty.
Our high level of expertise in connecting third-party systems of all kinds is the ideal solution, among other things, for creating the future smart city. The BMWI shares this opinion an is therefore promoting the further development of our platfrom.
The open-source no-code platform concept sets the cornerstone of our large ecosystem of functionality and services. We pay attention to trends and make sure to meet your requirements towards a great mobile app. Developed by the endios team or brought in by third parties.
endios is revolutionising the connection between utility companies and their customers with innovative app solutions that meet modern needs for fast, digital and customised communication.
With "endios one", our dynamically expandable platform, we enable direct exchange, deeper insights into customer needs and significant cost savings through digital self-services. As the
German market leader with established ERP partnerships with SAP, Wilken and Schleupen, for example, and an offering that is even being adapted for smart city applications, endios focuses on
the rapid provision and high adaptability of its solutions.
Through a combination of technical excellence, broad partnerships and a deep understanding of customer-centricity, endios strives to make the smartphone a key success factor for its
customers. Supported by more than 50 international, dedicated employees and a very strong positioning in the market, we have already been able to inspire over 100 utility companies with our
solution.
At endios, you are a crucial part of digitalisation in the energy industry.
Your contribution will help us to modernise the industry. We are looking for motivated talents who want to realise innovative ideas and make a real impact in a lively environment. Are you
ready to actively shape the future of energy supply with us? Then join endios and take your career to the next level!
In der Detailansicht hat der User die Möglichkeit seinen PDF Vertrag ganz einfach zu exportieren oder über installierte Messenger Apps zu versenden.
In der Aktionsauswahl ist eine Hilfe hinterlegt, in der Fragen und Antworten der Nutzer beantwortet werden können.
Mit dem Haushaltsvergleich hat der Kunde stets einen Referenzwert zu seinem aktuellen Verbrauch parat. Ist der Verbrauch angemessen oder erhöht? Praktische Energiespartipps können dem Kunden helfen, seinen Verbrauch zu mäßigen und langfristig Frustration bei Nachzahlungen zu vermeiden.
Der Nutzer hat über die Verknüpfungsfunktion der
einzelnen Widgets die Möglichkeit vom Verbrauchs-
Widget zu folgenden Funktionen zu wechseln:
In der Detailansicht hat der User die Möglichkeit seine PDF Rechnung ganz einfach zu exportieren oder über installierte Messenger Apps zu versenden.
Wird die IBAN angepasst, kann der Nutzer seine neue IBAN zunächst auf einem Screen eintragen. Handelt es sich hierbei um eine gültige IBAN, erhält der Nutzer eine Bestätigung darüber.
Im Folgenden werden dem Nutzer die AGBs und das SEPA-Lastschriftmandat angezeigt. Dieses muss vom Nutzer sowohl durch einen Slider, als auch durch einen Button bestätigt und akzeptiert werden.
Wird die IBAN angepasst, kann der Nutzer seine neue IBAN zunächst auf einem Screen eintragen. Handelt es sich hierbei um eine gültige IBAN, erhält der Nutzer eine Bestätigung darüber.
Im Folgenden werden dem Nutzer die AGBs und das SEPA-Lastschriftmandat angezeigt. Dieses muss vom Nutzer sowohl durch einen Slider, als auch durch einen Button bestätigt und akzeptiert werden.
Wir bauen zurzeit unsere Karriereseite um, daher steht unser Bewerbungsformular leider noch nicht zur Verfügung. Bitte sende Deine Bewerbungsunterlagen an jobs@endios.de.
Vielen Dank!
Dein endios Recruiting-Team
We are currently rebuilding our careers page, so unfortunately our application form is not yet available. Please send your application documents to jobs@endios.de.
Thank you very much!
Your endios Recruiting Team
sofort
unbefristet
Steckelhörn 11, 20457 Hamburg
15-20 Std. / Woche
Wird die IBAN angepasst, kann der Nutzer seine neue IBAN zunächst auf einem Screen eintragen. Handelt es sich hierbei um eine gültige IBAN, erhält der Nutzer eine Bestätigung darüber.
Im Folgenden werden dem Nutzer die AGBs und das SEPA-Lastschriftmandat angezeigt. Dieses muss vom Nutzer sowohl durch einen Slider, als auch durch einen Button bestätigt und akzeptiert werden.
Wird die IBAN angepasst, kann der Nutzer seine neue IBAN zunächst auf einem Screen eintragen. Handelt es sich hierbei um eine gültige IBAN, erhält der Nutzer eine Bestätigung darüber.
Im Folgenden werden dem Nutzer die AGBs und das SEPA-Lastschriftmandat angezeigt. Dieses muss vom Nutzer sowohl durch einen Slider, als auch durch einen Button bestätigt und akzeptiert werden.
Wird die IBAN angepasst, kann der Nutzer seine neue IBAN zunächst auf einem Screen eintragen. Handelt es sich hierbei um eine gültige IBAN, erhält der Nutzer eine Bestätigung darüber.
Im Folgenden werden dem Nutzer die AGBs und das SEPA-Lastschriftmandat angezeigt. Dieses muss vom Nutzer sowohl durch einen Slider, als auch durch einen Button bestätigt und akzeptiert werden.